Art. 1. Incepând cu data de 29.08.2016 se preiau activele şi pasivele de la
Asociaţia de Locatari Bloc O1 din Turda, str. Piaţa Romană nr 15 B.
Art. 2. Începând cu date de 29.08.2016 se transcriu toate contractele de prestări
servicii încheiate de Asociaţia de Locatari Bloc O1.
Art. 3. Începând cu data de 29.08.2016, responsabilitatea pentru aprobarea
efectuării de cheltuieli în numele şi pentru interesul asociaţiei revine
Comitetului Executiv; administratorul asociaţiei are obligaţia de a prezenta
săptămânal documentele necesare.
Art. 4. Toate cheltuielile aprobate de Comitetul executiv, în numele şi pentru
interesul asociaţiei se vor efectua doar pe bază de documente contabile
justificative (factură + chitanţa/bon fiscal, şi după caz raport de necesitate,
oferte, contract prestări servicii, deviz lucrări, proces verbal recepţie sau
notă justificativă), şi vor fi prezentate ulterior la prima întrunire în
şedinţa a Comitetului Executiv al Asociaţiei.
Art. 5. Comitetul executiv se va întruni o dată pe lună pentru a analiza şi a lua
măsurile necesare în vederea desfăşurării activităţii administrative a
asociaţiei.
Art. 6. Începând cu data de 29.08.2016, dna. Vasilichi Violeta în calitate de
vicepresedinte al Asociaţiei de Proprietari, pe întreaga durată a mandatului,
este împuternicită să efectueze operaţiuni bancare în contul şi în numele
asociaţiei.
Art. 7. Începând cu data de 29.08.2016, dna. Buşe Georgeta – administratorul
asociaţiei, este delegată să facă depuneri de numerar în contul Asociaţiei de
Proprietari Bloc O1, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Turda.
Art. 8. Decizia se aduce la cunoştinţa tuturor membrilor Asociaţiei de Proprietari
a Blocului O1 din Turda, str. Piaţa Romană nr. 15 B, precum şi
administratorului acesteia, doamna Buşe Georgeta, prin grija preşedintelui
asociaţiei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu