Asociațiile de proprietari pot
afla tot ce trebuie să facă pentru includerea unei clădiri rezidențiale în
programul de reabilitare termică/renovare integrată prin PNRR (Planul Național
de Redresare și Reziliență), în conformitate cu prevederile GHIDURILOR
SPECIFICE:
Ghid
specific apel clădiri rezidențiale renovare integrată, Ghid
specific apel clădiri rezidențiale renovare social, Ghid
specific apel clădiri rezidențiale renovare energetică
Chiar dacă ghidurile
solicitantului sunt în perioada de consultare publică și pot suferi modificări,
este necesară parcurgerea anumitor pași:
- în primul rând trebuie o solicitare din partea
asociației de proprietari privind includerea în programul de reabilitare
termică/renovare integrată prin PNRR,
- apoi hotărârea adunării generale a asociației de
proprietari, prin care se aprobă solicitarea finanțării prin PNRR. Primăria
detaliază informațiile minime pe care trebuie să le cuprindă hotărârea adunării
generale.
Abia după depunerea documentelor necesare de către
asociația de proprietari, Primăria va demara întocmirea documentelor necesare,
în vederea depunerii unei cereri de finanțare în cadrul PNRR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu